Διεπαφή Ανθρώπου-Υπολογιστή

13.10.11

Πλέον έχουμε καταλήξει όλοι στο πόσο σημαντικό είναι μια εφαρμογή να έχει καλό interface. Υπάρχουν αρκετοί κανόνες για να επιτευχθεί αυτό, οι οποίοι όμως είναι γενικού χαρακτήρα. Έτσι αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε ένα δικό μας κανόνα σε ένα site με προσφορές ( Dealike ) που πρόσφατα υλοποιήσαμε.
Στο site αυτό υπάρχουν πολλά φίλτρα αναζήτησης. Μπορεί κάποιος να ψάξει προσφορές σε κάποιο γεωγραφικό διαμέρισμα και να τις ταξινομήσει αναλόγως την τιμή, την ημερομηνία λήξης κλπ. Επίσης υπάρχουν οι γενικές κατηγορίες που διαχωρίζουν τις προσφορές όπως ταξίδια, διασκέδαση, προϊόντα, φαγητό και άλλα. Ο χρήστης μπορεί ακόμα να κάνει click στο link κάποιου site για να δει τις προσφορές του. Ποια θα ήταν όμως η μορφή αυτών των links για να περιέχουν όσο το δυνατόν περισσότερη πληροφορία, χωρίς να χρειάζεται να επιβαρύνουμε το χρήστη με επιπλέον δεδομένα στην οθόνη του;
Έτσι , καταλήξαμε πως το μέγεθος αυτών των links θα μπορούσε να συμβολίζει τον αριθμό των προσφορών και το πόσο κόκκινο είναι τον αριθμό των clicks που έχει δεχτεί. Μπορείτε να ρίξετε και μια ματιά στο http://www.dealike.gr.